i loike you.

hari ni,
aku kasitau aku suka dia.
aku tak rasa kecewa or heart broken sgt.
sbb aku dh tau apa jawapan dia dari mula lgi.
dia respond.

dia cakaplah dia suka aku juga (aku rasa as a friend)
tapi dia tak ready untuk semua ini
dia tak tau kenapa

and masa tu aku dah agak dah

He need time :)

sbb dia blom lupakan ex dia.
mmg susah nak lupakan seseorang oh. aku faham. dan aku mngerti.
sebab aku pun macam tu dulu
and aku rasa tak perlulah terburu buru kan
kawan dulu, kenal hati budi masing
motif aku ckp aku suka dia
sbb ada berapa reason ni.

first : sbb kepala aku kusut memikirkn bnda tu -.-
second : aku betul betul suka dia, so tak salah kan terus terang
third : aku nak dia tahu jer, tak lebih dari itu.
forth : nak get closer to him..
fifth : at least dia tahu kan kehadiran aku.

ok lima reason yg kukuh yg mmbuatkn aku bagitau dia jugak harini.

lepasni aku tak tahu apa akan berlaku.
actually aku dah give up. -.-
aku ingat dia akan tolak aku dgn terukya.
haha, macam aku selalu buat.
baru aku tahu betapa kejamnya aku.

dia puji aku berani tdi -.-
tpi dia perli aku la.
sbb biasnya lelaki yg cakap duluu
haha, abis lambat sangat!
baik aku cakap jee.
lega sikit hati aku ni -.-