muhammad azrul izzham zulkifli!

nate berok ni
jangan panggil aku lembab la gilo. haha.
aku bukan pending la -.-
cuma aku agak blur ok. bukan lembab.


ha, ni lagi sorang budak or kawan aku yang firstttt sekali aku kenal kat kolej.
dia ni mmg jenis yang tak geti duduk diam.
ada jerlah lawak yang dia nak cerita.
weh yang pasal kau layan pmpuan tu,
aku faham. itu dulu, sekarang kau dah setia kat mimi kan kan.
so jaga mimi baik baik, jadikan pengalaman cinta kau yang lepas tu sebagai satu pengajaran.
haha, yang pasal kes aku ngan kau dulu tu, toksah la ingat ingatkan lagi ea.
masa tu aku tak ready, haha
tak tau bila la hati aku terbukk untuk 'HF' tu.
mybe lepas tengok kau, dian, and seangkatan kawan aku yg rapat begitu bahagia kot di samping yang tercinta.
so masa itu aku agak jeles.
and aku terus terang kat kau,
aku jeles bila tengok kau dengan budak pmpuan lain.haha
and dian cakap, itu satu perasaan yg biasa. sbb tgk kawan baik kita layan org lain lebih baik dri diri kita sendiri,
yer! kau dah banyak kali sakitkan hati aku tanpa sedar
tapi aku dah maafkan.
sebab aku pun dah buat banyak salah kat kau tanpa aku sedar.
kau la kawan aku yang paling aku sayang selain dian.
bestfriend forever ok?
even nnti kau dah kawen dengan mimi nanti,
tologlah jangan lupa aku.
tu jer request aku kat kau. :)




p/s : jangan pnggil aku lembab la gilo gilo giloooo -.- ITU SATU DOA KAU TAU TAK, NANTI AKU JADI LAGI LEMBAB KANG! AKU SALAHKAN KAU -.-