saya doktor love.

statement orang perasan macam aku.
hahahaha
ok, the truth is mybe aku boleh jadi penasihat kawan kawan aku bila dorang ada masalah dalam relationship dorang
tapi bila aku yang kena, aku tak boleh merealisasikan apa yang aku nasihatkan selama ni kat org.
mybe sbb aku tak rasa apa yang dorang rasa
dan aku hanya memikirkan secara logik akal.

im sorry,
im just trying to help. 

sbb tu aku just kasi nasihat,
tapi ramai cakap aku berpengalaman,
mybe aku ada pengalaman dulu dulu
and kadang kadang aku rasa if satu relationship ni boleh lagi bertahan
why should we give up so fast?


sometimes yang mnjadi problemnya ialah, 
communication antara dua pihak takda
sbb tu la salah seorang akan berfikir lain
disebabkan terlalu risau dan tak mahu kehilangan orang tu,
and biasanya lelaki susah nak mengaku
dan perempuan akan rasa seperti 'dia' sudah ada yang lain
walhal, hati 'dia' kita tak tahu kan.
so wahai kaum adam,
buanglah ego anda
and sememangya perempuan mmg sensitif sikit.