aku cuma manusia biasa.

Self confident aku amatlah rendah kalau nak dibandingkan dengan kawan kawan aku yang lain.
kadang kadang mulut aku mencarut untuk menutup kesalahan aku sendiri.
kadang kadang aku ada lukakan hati kawan aku tanpa aku sedar, maaf kan aku kawan.

terima kasih kerana still bersabar dengan aku. 
even, aku lah paling clumsy, menyusahkan, menyampahkan.
but i will try the best to make us happy right?

facebook yang jadi pengantara aku dengan kawan aku pun aku dah lama tak buka.
maaf, aku admit aku agak sombong.
tapi line internet aku kat pahang ni terlalu bebal and lembab sekali, smpai mnyakitkan hati aku -.-
tu yang aku malas nak buka.

minggu ni aku balik
and we will celebrate your birthday together ok.
dah lama tak hangout.
and memanglah, masing masing dan ada tanggungjawab masing masing.
tapi aku rindu masa masa dulu,
even aku jumpa kawan kawan baru kat sini,
aku jadi lebih matang dari dulu, walaupun otak aku still tak berapa betul.
percayalah, aku masih ingat tentang korang.
aku tak akan lupa,