truth vs fake

its better to tell me the truth.

that can make me cry, at least i will not give any expectation on you.

than. telling me the fake thing.

that make me smile. giving me a hope and, at the end when i know the truth make me more suffer.




#################################################################################

.HF.

Hf with his girlfriend love each other.
aku jer yang tak nmpak dulu,

hais, they should tell me earlier,
dorang ckp ,tak sampai hati nak kasitau.
tapi at the end dapat tau jgk kan?
apa bezanya?
bezanya, aku lgi sedih sekarang ni.

tpi its ok..
aku ada kawan kawan dekat samping aku kan.
itu dah memadai,
walaupun aku rasa sunyi sikit.

#################################################################################

.KPD MEREKA MEREKA.

 kpd mereka mereka,
korang ingat best ker jadi 'suratkhabbar lamaaaaa' haaa
tak best lngsung.
and kepada mereka mereka
yang kata aku 'jual mahal sangat'
aku jual mahal sbb aku belum jumpa yang buat aku gila bayang -.-,
and ada certain lelaki yang mmg la ada ciri ciri yg boleh buat aku gila bayang,
tapi kalau dia suka aku punya kelebihan jer baikkkkkk tolak tepi jer
sbb aku ni untuk makluman semua orang

aku ni cemburu buta
aku ni orang yang suka kongkong
aku ni tak matang
aku ni cepat tacing
aku ni cepat menangis
aku ni cepat merajuk
aku ni cepat marah
aku ni pendendam sikit orangya

itulah aku yang sebenarnya bila bercouple ni