dyana aliza

diannnnnn

-orang kata dia kembar aku, tapi muka tak sama langsung.
-dia teramat amatlah syg kat boyfriend dia [ teh thariq ]
-24 jam mmg dia takkan lepas phone melainkan dia pergi toilet atau tido
-hobi dia ialah cerita pasal boyfriend dia. ada jerlah cerita dia. [smpai buatkn aku jeles and aku rasa dia memang takder ceta lain keeeeee. haha
-dia teramatlah pandai and dia ibarat lecturer sambilan aku
-masa suara dia serak macam rimau, aku takut nak dengar. sbb macam lelaki -.-
-dia suka membebel
-pemalu??? jauh sekali. hahaha
-dia kreatif, cuma dia tak sedar or buat buat tak sedar
-dia romantik jugak, [bukti kat blog dia]
-dia mmg comel
-mak aku cakap dia lgi cantik dari aku. [cissssssssssssssssssssssssssssssssssss]
-dia suka pakai 'google' bila kat rumah. haha
-dia merangkap mak kedua aku
-kadang kadang dia macam kucing [sbb aku selalu bagi makanan yang aku tak makan kat dia]
-dia agak geli akan darah orang lain, yang tak kenal. tapi orang yang dia kenal tak geli [polik minah ni]
-kadang kadang aku rasa dia dgn teh thariq macam kembar. haha [kalau tak pakai tudung]
-dia the most wonderful women ever selain dari mak aku
-dia memang sesuai sangat dengan teh thariq, and aku harap dorang kekal sbb cuma teh thariq jerlah dia punya happiness :)

p/s: dian, kalau kawen buat gaya vintageeeeeeeeee, aku nak jadi pengampit. hehehe.