muhammad azrul izzham zulkifli

abe jehe

-budak kelantan yang mmg amat menyayangi bahasa dan negaranya
-leader dlm buat benda benda yang mengenakan orang
-ada rambut yang cantik, aku benci dia botak
-tak tinggi manaaaaaaaa pun, pendek jaaa, haha
-orang yang first first aku jumpa masa datang kolej.
-dia ni otak tiga suku sikit.
-sama sama buat kerja gila
-dia ni cepat pickup tapi pemalas nak mampus
-anak orang kaya
-abang dia handsome. haha
-dia ni kaki perempuan, cuma aku tak tau dia ni sedar ke tak -.-
-selalu gumbirakan aku bila aku sedih :')
-kadang kadang dia ni comel, *kadang kadang je*
-lagu kami : cinta gila
-aku pernah suka kau kejap, lepastu dah menyampah balik. haha
-dia suka tolong orang.
-dia tak romantik langsung!
-dia terlalu jujur
-muka kau muka budak.
-dia tahu main gitar, oh aku rasa dia amatlah sweet bila main gitar untuk aku  
-dia memang tak boleh sekali kaliiiiiiiiiiiiiii bela binatang! sbb confirm mati -.-
-dia mmg terlalu berharap nak kawen lebih dari satu, *aku sepuk kang dia ni*
-suka cari gaduh dgn org yang cari gaduh dgn dia.
-penghisap rokok yang teruk!


p/s : aku rindu dia sekarang. haha