sebenarnya, aku tak tau nak tolong kawan aku kalau mereka tengah bersedih,
kadang kadang, kalau aku bagi nasihat pun, aku tau, nasihat aku still tak boleh nak selesaikan masalah mereka.
dan ada juga segelintir kawan aku, yang cakap 'dia ok' walhal  aku tahu dia tak ok.
dah kadang kadang ada jugak yang lemparkan senyuman palsu, untuk tutup hal sebenar.
dan ada juga yang sanggup sedapkan hati sendiri yang 'hal ini akan berakhir tak lama lagi'
aku tahu mereka bersedih, tapi aku kaku. tak tahu nak buat macam mana.
mungkin juga, mereka perlukan masa untuk selesaikan masalah mereka.

tapi jangan risau kawan,
aku akan sentiasa disisi, jika kau memerlukan aku.
mungkin aku tak boleh kembalikan senyuman kau seperti dulu,
tapi sekurang kurangnya, you can lay your head on my shoulder.
and then you will getting better.