Aku sayang dia

Mungkin dia bukannlah lelaki yang sempurna dan lelaki yang aku idam idamkan selama ni,
Mungkin juga dia lelaki yang banyak kelemahan,
Dia tak hensem, dia gagap, dia muka jahat, rasa macam nak pukul je dia,
Tapi aku tak tau kenapa, suara dia buatkan aku rindu,
Aku teringin nak dekatkan diri aku pada dia,
Aku rasa cemburu jika dia bermesra dengan orang lain,
Mungkin dulu aku pernah katakan,
Kalau berkawan kekal sebagai kawan,
Tapi sekarang ni aku berubah fikiran,
Aku tak nak pisang berbuah dua kali,
Aku lepaskan dia dulu, sebab aku taknak kehilangan dia,
Dan dia bahagia tapi aku tidak.
Jadi sekarang aku dah move on,
Aku tak nafikan,aku perlukan cinta dalam hati aku.
Mungkin, aku patut biarkan hal ni seperti biasa,
Di mata orang, aku berkawan dengan dia seperti biasa,
Sebab,aku nak cuma aku dan dia tahu, yang kami ada hubungan istimewa :)