BROKEN BROKEN BROKEN

Macammana nk percaya dekat orang, kalau setiap kali aku percaya kat orang tu, orang tu buat taik kat aku.Termasuk kau la.Bila aku frust aku makan banyak.And aku banyak frust pasal kau.

Ha, mmg baguslah aku still stalk dia lagi sampai hati aku berkecai tengok dia dah completely move on dah and happy dengan orang lain. Aku taknak stay lagi. Aku nak move on jugak.Tapi kenapa, aku still tak boleh?

Hebat sangatke kau sampai boleh buat aku macam ni?Aku nak syg dia dengan sepenuhnya. Tapi kenapa kau mesti sebuk mencelah dekat fikiran aku bila aku sunyi, bila aku dgr lagu yang broken broken ni, bila aku lalu tempat kita, bila bnda yg related dgn kau immediately aku ingat kau. kadang kadang aku berharap aku hilang ingatan, and satu pun aku tak akan ingat pasal kau, 

Aku benci diri aku sbb aku still syg kau. Aku benci kau sbb bagi banyak memory pasal kau. Aku benci sebab aku jumpa kau. Aku benci sebab kau tabur janji yang tak boleh pakai. Aku benci kau pegang tangan aku. Aku benci suara kau. Aku benci mata kau. Aku benci semuanya tentang kau.  Aku terlampau benci kau sampai aku tak boleh erase kau dari ingatan aku...