Bila kita rapat dengan seseorang
and pada suatu hari, dia seakan menjauh dengan kita,
aku agak terkilan.
and aku tahu dian pun terkilan, tapi dia just ignore jer perasaan tu,

tadi masa kat kedai makan kat kolej,
aku nak menangis actually,
entah, aku rasa sebak.
tapi aku tahan,

'cukuplah untuk kita enam orang'
terngiang ngiang kat kepala aku apa yang dia cakap.

Its okla,
kalau awak just perlukan kitorang bila kau susah,
aku boleh buat apa kan,
aku akan tetap tolong 'kawan kawan' aku even dorang cakap belakang aku,
tikam belakang aku,
tak pedulikan aku,
mengambil kesempatan ke atas aku,
seriously, aku tak kesah. (tipulah aku tak kesah)

heh, mungkin dalam kepala kau cakap
'yang aku ni senang dipermainkan'
tapi actually, aku dah malas la,

tapi,sekurang kurangnya, aku ni tetap diperlukan kan.
dan dian, aku bersyukur sbb aku dapat jumpa kau.
seriously, thank you for everything.

and kepada budak budak lelaki yang memahami keadaan kitorang,
terima kasih sbb sudi lagi kawan degan kitorang.
especially izham,
walau aku lembab bebal kau mnyampah pun,
terima kasih sbb still nak kawan dengan aku.

oke, aku nak nangis :'(
lantak lah muka aku buruk ke apa.

psss: aku akan rindu  kau orang,
pssssssssss: aku tau aku emo
pssssssssssssss: kenapaalahhhh aku ni gembeng sgt -.-
pssssssssssssssssss: jom la sama sama jadi hati yang kebal.

LANTAK KAU LA PEREMPUANNNNNN!