Halim gilak

-ketua kelas kitaaaaaaaaaaaaa
-abg botak, castello gelaran dia :D
-minat liza :P bukan nma sebenar.
-aku ingat umur dia lagi tua dari aku masa mula mula -.-
-dia senyum comel
-kepala dia botak ibarat lampu mentol, amat diperlukan bila blackout. hahhaha
-dia suka tolong kawan dia.
-suka melayan perempuan.
-dia agen penjual arnab
-dia tak tau berenanggggggggggggggggggggg. hahaha
-eira pnggil dia ALIF :P sbb salah dgr. ahaha
-dia minat leeeeeedddddaaaaa bukan nama sebenar :))
-dia bwk motor lebih selamat daripada helmi and jehe
-dia dalam dilema cinta. hahahaha
-halim ni seangkatan dgn helmy and jehe
-pelawak sejatiii
-suka ckp tipo!
-suka tnya aku 'bas dah gerak belum' pagi pagi
-dia ni rendah diri jgk kdg kdg.
-geng kerja gila juga
-suka bercerita
-mulut kepoh, hahahaha

tu jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ada lagi. tapi otak aku tak dpt brfikir lagi sbb aku dah ngantuk. -.-