Nik Hilmy

- perasan gelar diri dia nick jonas (mnyampahhhhhhhhhhhhhhhhhhh)
-seorang yang tinggi.
-aku suka rmbut dia yang sekarang. dulu kalah hantu kak limah oii.
-dia ada syndrom gagap.
-dia suka makan pedas macam aku
-bila dia bwk kereta ibarat jalan tu jalan dia.
-OKB
-dia teramatlah suka akan kereta.
-pemalas nak mampusssssssssss
-assistant kepada jehe
-kuat merokok gak,
-mak dia tak bagi kawen kalau dia merokok. hahahahahahahhahaha
-setan nombor dua selepas jehe
-dia suka tolong kawan dia. (aku laaaaa haaha)
-agak mnyampah dengan dia ni bila suka buat muka tak bersalah.
-kalau aku cubit dia, ibarat aku cubit besi sbb kurus sgt -.-
-dia selalu cakap dia ni pendiam. (hampehhhhhhhhhh)
-dia pandai melukis, lagi lagi gambar kereta
-muka dia mmg muka mintak kaki.
-bila dia pakai kemeja nmpak matang sikit.
-pakai beg yag penuh dengan conteng conteng -.- (beg adik dia kot)
-suka menyanyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
-budak tahfiz tapi aku tgk macam bukan budak tahfiz -.-
-ayah dia seorang ma
-aku rasa dia ni sesuai jadi mechanic.
-kaki game
-mmg selalu kena bebel dgn dian
-konon taknak bercinta (mnyampah mnyampah)
-selalu amik pen akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
-suka mengusik
-tapi kadang kadang dia ni baik -.-
-dia HELMINTHIS :D

oke tu jeeee, bnyak lagi kot ciri ciri si helminthis ni. hahahahahaha.