Away for a while.

Assalammualaikum,

Hari ni nak buat azam baru. Taknak emo emo tak tentu pasal macam orang gila dah. Nak jadi matang sikit la --
Umur aku dah nak dekat masuk 19 tapi masih fikir bukan bukan, kuat cemburu dan suka sangat simpan dendam. Tak baik simpan dendam, sbb boleh makan diri nanti tau.

Tapi sebelum aku nak jadi orang lain tu, aku kena bagi masa kat diri aku sendiri untuk kenal diri sendiri.So aku buat keputusan sepanjang 4 hari ni aku akan deactivated facebook, away from phone, away dari semua orang, dan dekatkan diri aku dengan family aku.

Aku perlukan space untuk diri aku sendiri untuk heal. Dah banyak aku susahkan orang, so baik susahkan diri sendiiri dulu ye dok?

makcik miera pun kata, if itu yang dbest medicine, apa salahnya kan?  tiba tiba aku rindu kat kau dot :(