lukisan

Assalamualaikum,

Hari ni, aku tak boleh la off phone aku empat hari, last last aku bukak juga phone tu -.- .haha. currently, aku sedang melukis, aku belek sketch book aku yang lama. seriosly, tak bnyak yang berubah. oleh itu aku berasa agak terkilan dan kecewa, sebab takder improvement.Setiap kali satu image muncul dalam minda aku, mesti aku tak dapat buat sesempurna seperti apa yang aku fikirkan. Mesti ada cacat cela, mesti ada yang tak sama, and kadang kadang memang aku tak boleh lukis langsung! sakit hati aku -.- aku memang kena improve cara lukisan aku. Tapi macam takder masa jer. aku lukis pun dah berjam jam :( takkan la aku nak bwk sketch book aku merata rata tempat. Kalau diikutkan hati, banyak benda yang aku nak buat dalam satu hari, tapi aku tak mampu nak manage masa untuk spend time buat semua benda tu. Jadi aku buat apa yang sempat jelah.Sekarang dah pukul berapa tah -.- jam aku salah ni.